Cursa Express

> Edat mínima: 14 anys

> Hora sortida: 09:35 h

> Lloc sortida: Poliesportiu, C/ Aureli Escarré

Prendrem direcció C/Indústria, C/Rasa del Ximet, C/Agutí Sardà, passarem la rotonda i seguirem recte per la T-322. Al km 1 girarem cap a la dreta, camí dels Boverals. Al km 1,6 agafarem una carrerada i creuem el Barranc de Rifà. Un cop al camp girarem a la dreta pel camí de la Font d’en Soler. Al km 2’8 girarem a l’esquerra i pujarem per un sender costerut fins dalt a la Serra de les Pedreres. Un cop a dalt, enllaçarem uns corriols amb vistes de l’ermita per boscos de pins i molt corredors de baixada fins al km 4,3 on trobarem el 1er avituallament. En aquest punt coincidirem amb participants de les curses Trail i Clàssica.

Seguirem baixant per un tram de pista fins al km 4,7 on girem a l’esquerra per prendre una pista planera del camí de la Font d’en Soler. Passat gairebé 1 km, al km 5,6 girem a la dreta per un sender on tornarem a creuar el barranc de Rifà. Seguidament creuarem la carretera T-320 per sota un pont. Us demanem que respecteu el pas ja que en depèn la seguretat de tothom. Al km 6,3 trobarem el 2on avituallament. A continuació agafarem el sender de la Roca del Pagès que comença pla però s’enfila fins el peu de les Crestes de l’Areny. En aquest punt ens separarem de la resta de curses i trencarem a la dreta per un sender de baixada que ens durà a l’entrada del Clot de l’Areny.

Seguirem recte per la pujada de l’Avi que ens unirà amb la resta de les curses. Arribarem a l’ermita Mare de Déu de la Roca on trobarem el 3er i últim avituallament al km 8,3. A continuació, baixarem pel camí empedrat i a 400m estarem a l’entrada del Sender dels Carlins. Anirem seguint un fals pla però corredor fins al km 9,8 on girem a la dreta i ara si enllaçarem 2,5 km de senders de baixada molt ràpids que ens deixaran a l’entrada del poble, km 12,3. Emprendrem una última pujada fins la Pl/ de l'Església i avall a tope pels carrers del poble arribant de nou al poliesportiu.

Un circuit per iniciar-se a curses de muntanya molt variat de terrenys, assequible per a tothom i amb unes vistes d’espais molt variats del nostre entorn. És un circuit molt ràpid però a la vegada també exigent.

Esperem que us agradi!! Bona cursa.

Gràfica Trail

Wikiloc Cursa Express

Patrocinadors

Ajuntament Mont-roig del Camp Carvisa bsrPlasa Estrella Tuset Truck Frenos Saldent Tmm Vivers Gassó Torre del Sol Montgestio

Col.laboradors

Esport

Montbike Feec Esports Armobal bikeTeam Decathlon 500watts

Fisioterapia

Miquel Pàmies Quirogel Return to Play Laia Inausti Rehabmedic

Restauracio

Niu Petit Racó recoCornudella CalXato CuinaErmita

Alimentacio

Gloria Juncosa L'Agrobotiga Tastam Esclat Solanellas Olis Solé Borges recMoli Arran Cal Sendra Fontdalt Consum