Cursa Iniciacio 10,6K

Distància: 10,6 Km

Desnivell positiu acumulat: 400 m

Sortirem del poliesportiu de Mont-roig del Camp situat al carrer Aureli Maria Escarré, s/n. Continuarem pels carrers Cambrils, Plaça Miramar, Francesc Riba i Mestre, Plaça Joan Miró i Muralla. Al sortir del carrer de la Muralla, agafarem el camí del cementiri i just arribar al barranc de l´Horta girarem a l’esquerra tot seguint el barranc durant uns dos quilòmetres fins a sortir al camí de les roques. Seguirem cap a la dreta fins a l’entrada d’una zona boscosa que ens durà a l’entrada del sender dels Carlins el qual seguirem cap a la dreta. Al final del sender del Carlins girarem fort a l’esquerra per pujar a dalt de la muntanya de l’Areny per les escaletes (pas equipat).

Un cop a l’areny agafarem el sender que en portarà al “pont natural o roca foradada”. Continuarem el sender per la zona marcada fins arribar al pàrquing de l’Ermita on en sortirem per la denominada “zona 25” fins al camí vell de l’Ermita i agafar novament el camí dels Carlins. Després de recórrer aproxidament uns 900 metres girarem a la dreta per agafar el sender que ens durà a una zona boscosa amb sortida al camí de les Roques que seguirem fins trobar a l’esquerra l’entrada al barranc de l’Horta. A la sortida al barranc i just trobar-nos amb el camí del cementiri, girarem a la dreta direcció al Portal de l´anal que ens portarà a l’entrada del poble. Continuarem pels carrers Hospital, Plaça Joan Miró, Francesc Riba i Mestre i Cambrils per acabar al Poliesportiu de Mont-roig del Camp.

Gràfica Cursa Iniciació

Wikiloc Cursa Iniciacio 10,6K

Patrocinadors

Ajuntament Mont-roig del Camp Torre del Sol Truck Frenos bsrPlasa Auda Tuset Truck Frenos Vivers Gassó Saldent Montgestio

Col.laboradors

bikeTeam recMoli recoCornudella recoMontroig Fontdalt 500watts 500watts Rehabmedic Crisolar Decathlon Aquum L'Agrobotiga Cal Sendra Rovira_Pujol Capderuc Esports Armobal Esclat Consum Gloria Alltrail Solanellas Borges Olis Solé Arran Miquel Pàmies Return to Play Laia Inausti Estrella Montbike Juncosa Aquatonic Termes Montbrió