Caminada 12K

Distància: 12 Km

Desnivell positiu acumulat: 350 m.

La sortida estarà situada a la Plaça Miramar, seguirà pels carrers Francesc Riba i Mestre, Plaça Joan Miró, pàrquing de la Murada, els rentadors, i girarem a l’esquerra passant pel barranc de l’Horta (Mina de les Nines), seguirem el recorregut d’aquest espectacular barranc, sortint pel camí de les Roques. Girarem a la dreta i ens endinsarem enmig d’un bosc, per a trobar-hi el senderó amb diversos gira-volts, que ens durà al sender dels Carlins. Seguirem aquest sender fins a sortir al camí vell “empedrat” de l’Ermita Mare de Déu de la Roca. Girarem a l’esquerra i als cinquanta metres girarem a la dreta per entrar al sender de l’hort de l’Ermita i després de cent metres girarem fort a la dreta per agafar, en pujada, el sender de la “zona 25”. Sortirem al camí asfaltat de l’Ermita que el seguirem a la dreta fins al pàrquing. Aquí agafarem les escales de l’esquerra i anirem ascendint fins trobar el sender de la cova Foradada fins a les Escales del Diable. Un cop baixades les escales, trencarem fort cap a l’esquerra per agafar el sender del recingla, que ens portarà a la muntanya de l’Areny. Un sender enmig de brucs, direcció al pont natural, ens durà a una espectacular llisera, que ens traurà fora la muntanya de l’Areny. Agafarem la pista fins a la cova d’en Pa Tou. Travessarem el camí asfaltat que puja a l’Ermita i agafarem el senderó de l’hort de l’Ermita, i una vegada estem al camí vell de l’Ermita, a la dreta, fins al camí de les Roques, on girarem a l’esquerra. Just passada l’entrada del barranc de les Nines, girarem a la dreta per sortir al camí de les Perellades, d’aquí continuarem el camí fins als rentadors, on agafarem el barranc de l’Horta (a mà esquerra), fins al Pavelló Poliesportiu de Mont-roig del Camp.

Gràfica Caminada

Wikiloc Caminada 12K

Patrocinadors

Ajuntament Mont-roig del Camp Torre del Sol Truck Frenos Truck Frenos Tuset Tuset Vivers Gassó Saldent

Col.laboradors

Gamma Visport - La Creu Blanca Hawo Fruits Ecoverd La Borda d'en Manel Cal Sendra Esports Armobal Borges Sic19 Pensat per a tu Miquel Pàmies Solanellas Wala Camping Prades Can Manel Laia Inausti Fontdalt Estudi Marcel·la L'Agrobotiga Virginias Aquatonic Termes Montbrió Olis Solé Consum Esclat Mayte Grillo Rehabmedic PIERRE & VACANCES